Παρουσίαση "Η πεταλούδα της νύχτας" 31-4-2014 στον Κορυδαλλό

Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη Κορυδαλλού στις 31-4-2014


Η χθεσινή βραδιά έγινε, ακόμα μία φορά, μια μεγάλη αγκαλιά ανθρωπιάς. Η Μάγδα μας (είναι η Μάγδα όλων ΜΑΣ,έτσι μου είπαν και χαίρομαι γι αυτό) αποδείχτηκε μεγάλη δύναμη ένωσης συνειδήσεων, απόψεων, προβληματισμών, συναισθημάτων...
Ναι, άλλη μια φορά η παρουσίαση μετατράπηκε σ' ένα διάλογο, ατέλειωτο με πολλά ερωτήματα, με φόβους ζωής για τα παιδιά μας και τα παιδιά όλου του κόσμου που ένας ένας βρήκαν την απάντηση και τη λύση του. Άλλη μια φορά η μεγάλη απάντηση είναι μία. Εμείς είμαστε η λύση αυτού του μεγάλου προβλήματος. Σαν γονείς, σαν πολίτες, σαν εκπαιδευτικοί, σαν κρατικοί φορείς. Ο καθένας από εμάς (τους ενήλικες) έχει να βάλει ένα μικρό λιθαράκι, μα τόσο πολύτιμο και να φτιάξει μια σταθερή βάση για ένα υγιές αύριο των παιδιών μας. Η αγάπη όπως πολύ σωστά ειπώθηκε είναι ένας σημαντικός παράγοντας αλλά δεν φτάνει μόνο αυτή.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου....
Τον Σύλλογος Κρητών Αιγάλεω, η στήριξη, η αγάπη του, η αγκαλιά του είναι σημαντική σε μια τόσο δύσκολη εποχή.Σας ευχαριστώ έναν έναν κι όλους μαζί τα μέλη του συλλόγου.Είστε υπέροχοι άνθρωποι κι εγώ τυχερή που βρέθηκα ανάμεσά σας.
Ευχαριστώ πολύ τον Δήμο Κορυδαλλού που με αγάπη μας παραχώρησε την αίθουσα Πλειάδες και ιδιαίτερα την κυρία (αγαπημένη) Ελένη Λιντζαροπούλου για την γλυκύτητα που με αγκάλιασε και βοήθησε για όλο αυτό που πραγματοποιήθηκε χθες.
Τον ψυχολόγο κ.Στέφανο Αλεβίζο από το Χαμόγελο του Παιδιού που με μεγάλη τρυφερότητα και αμεσότητα όχι μόνο αγκάλιασε αλλά αγάπησε τη Μάγδα και την κάθε "Μάγδα" που κρύβεται πίσω από αυτό το "πρόσωπο"... Η ενημέρωσή του σημαντική όπως και οι πράξεις του. Ο γιος μου τον θαυμάζει μιας και τον γνωρίζει αφού ο κύριος Αλεβίζος δεν χάνει ευκαιρία να βρεθεί κοντά στα παιδιά και να τους μιλήσει για τη προστασία τους.
Ευχαριστώ τους γιους μου...ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ... ήταν κοντά μου χθες, συνειδητοποιημένοι μικροί άνθρωποι (ηλικιακά), που μπόρεσαν να κατανοήσουν την ουσία του προβλήματος και να γίνουν μέρος της συζήτησης με συγκινητικές διαπιστώσεις-επισημάνσεις. Γιάννης Παπαδάκης Vikos Pap είστε τα μικρά μου πολύτιμα διαμάντια και σας ευχαριστώ που είστε αυτοί που είστε. Σας αγαπώ, μοναδικά,ουσιαστικά και με πάθος,είστε η ανάσα μου, η ζωή μου....!
Ακόμα μια φορά όλη την αγάπη και τα ευχαριστώ μου στον άντρα της ζωής μου που ήταν δίπλα μου. Γεώργιος Σαμαρτζής χωρίς εσένα, την υπομονή και την πολύτιμη βοήθειά σου δεν θα είχα καταφέρει να συλλέξω όλες αυτές τις πληροφορίες που έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα.Σ' ευχαριστώ,σ' αγαπώ....!
Ευχαριστώ πολύ την συγγραφέα-δικηγόρο-αδερφή Anastasia Kalliontzi A που ακόμα μια φορά ήταν δίπλα μου. Με την φωνή της να μας κάνει να ανατριχιάζουμε σύγκορμοι με την αφήγηση της και όχι μόνο.Σ' αγαπάω πολύ και σ' ευχαριστώ άλλο τόσο!
Την ποιήτρια και φίλη καρδιάς Margarita Arvaniti που είναι δίπλα σ' εμένα και τη Μάγδα από την αρχή. Ο λόγος της αποτελεί κάθε φορά το ξεκίνημα για πολύωρη και αναλυτική διείσδυση στη ρίζα του προβλήματος. Μαργαρίτα μου όσα ευχαριστώ και να σου πω πάλι λίγα θα είναι,με συγχωρείς που δεν βρίσκω σημαντικότερη λέξη :-)
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Αιγάλεω κ. Χρήστο Καρδαρά και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγάλεω που μας τίμησαν με την παρουσία τους!Την κυρία Ντίνα Καλλιοντζή από τον Σύλλογο Μικρασιατών.
Συγχωρέστε με αν ξέχασα κάποιον... η αγκαλιά ήταν μεγάλη και η συγκίνηση μεγαλύτερη.
Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους, νέους και παλιούς που με τίμησαν με την παρουσία τους συμμετέχοντας ενεργά.
Η εκτίμησή μου απεριόριστη.
Απλά κι ανθρώπινα σας ευχαριστώ!























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου