Το εξώφυλλο του βιβλίου μου

Κάποτε έβλεπα τη ζωή μου σαν να ήμουν κλεισμένη πίσω από σίδερα. Λες και δεν υπήρχε αέρας εκεί που με είχαν κλείσει. Ασφυκτιούσα αλλά δεν το έβλεπε κανένας.
Ποιος άλλωστε είχε την «καλοσύνη» να ενδιαφερθεί για το πώς ένιωθα ή για το τι με απασχολούσε;
Ποιος υπήρξε έστω και μια φορά στη ζωή μου να με ρωτήσει για το τι είχε πραγματικά ανάγκη η ψυχή μου;
Κανείς, μέχρι που βρέθηκε στο δρόμο μου εκείνος, που όχι μόνο είχε την καλοσύνη να ρωτήσει, αλλά ό,τι έκανε ήταν και φαινόταν πραγματικό, μέσα απ’ την καρδιά του.
Εκείνος ήταν που μου έδειξε τι θα πει ΖΩΗ!
Τι θα πει να ανασαίνεις χωρίς να χρειάζεσαι μάσκα οξυγόνου και μου έδειξε τον τρόπο να το κάνω χωρίς να έχω τύψεις ό,τι κλέβω… την ανάσα κάποιου άλλου.
Εκείνος για τον οποίο η αγάπη άνθισε στην ψυχή μου!

ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Εκδότης:Μωύσογλου Γιώργος
Ευήνου 4 11527-Αθήνα
Λεωφ. Σερρών 5 64100-Ελευθερούπολη - Καβάλα
Τηλ.: 259 2110 017 - 6930 636 083
Fax: 259 2110 017
e-mail: dyas.moissoglou@yahoo.gr


Συγγραφέας: Φραγκάκη Ειρήνη
Η αγάπη που άνθισε στην ψυχή μου : Μυθιστόρημα
1η έκδ. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δυάς Εκδοτική τον Ιούνιο του 2011
Σελ. 444 • 21x14εκ.
Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-89895-5-9
Λιανική τιμή πώλησης: 16,50€

Επικοινωνία με τη συγγραφέα: eirinifragaki@gmail.com

4 σχόλια:

  1. Κάπου διάβασα πως είναι το πρώτο σου βιβλίο!
    Πρέπει να νιώθεις μαγικά! Γι'αυτό προσπαθώ κ εγώ! Να τελειώσω το πρώτο μου μυθιστόρημα! Μα είναι αγώνας δύσκολος κ έχω δρόμο ακόμα!
    Σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να ακολουθήσουν κι άλλα πολλά ακόμα!

    Να 'σαι πάντα καλά γεμάτη υγεία και να δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ Νατάσα και σου εύχομαι ολόψυχα να τα καταφέρεις!!!Είναι πραγματικά μαγική στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το ξαναπω; Πανέμορφο!!!
    Και μια και βλέπω και τη Νατάσα εδω, φιλιάααααααααααα Νατάσσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άργησα αλλά το είδα το σχόλιό σου Ρίκη μου!Σ' ευχαριστώ πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή