Επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας-παιδιά στο φάσμα του αυτισμού



(Δεν ξέρω τι θα καταφέρω, αν θα τα καταφέρω, αυτό που ξέρω με σιγουριά όμως, είναι ότι ποτέ δεν παρέδωσα τα όπλα, ποτέ δεν έφαγα από τα έτοιμα, ποτέ δεν περίμενα τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα για μένα.
Αυτό που ξέρω με σιγουριά είναι ότι η συνείδησή μου, θα ξέρει πως πάλεψα. Το παιδί μου δεν μπορεί. Εγώ όμως ΜΠΟΡΩ.)
Αυτή είναι μια επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας και αφορά την
Υποχρεωτική ένταξη στο προνήπιο χωρίς καμία μέριμνα για παιδιά στο φάσμα, που δεν είναι σε θέση να ενταχθούν και που λόγω ηλικίας δεν έχουν περάσει από ΚΕΣΥ .
Όσοι γονείς επιθυμούν,
ας στείλουν την παρακάτω επιστολή με e-maill στην ακόλουθη διεύθυνση.
sup-prot@minedu.gov.gr
minister@minedu.gov.gr

Ας μην περιμένουμε πάλι τελευταία στιγμή για να κάνουμε κάτι. Έρχονται εκλογές. Κάτι θέλουν, κάτι πρέπει να δώσουν.
Ας είναι έστω, τα αυτονόητα για εμάς, για εκείνους ούτε που περνάει από το μυαλό τους τι χρειάζονται τα παιδιά μας, τι Γολγοθά ανεβαίνουμε καθημερινά οι γονείς και πόσο πιο ομαλή θα ήταν η καθημερινότητά μας αν είχαμε τα ...απλά...τα βασικά
.............................................................................
Θέμα :
“Υποχρεωτική ένταξη στο προνήπιο χωρίς καμία μέριμνα για παιδιά στο φάσμα, που δεν είναι σε θέση να ενταχθούν και που λόγω ηλικίας δεν έχουν περάσει από ΚΕΣΥ"
Ως γονείς και νομοταγείς πολίτες αυτής της χώρας που τα παιδιά τους βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, τα οποία συνεχίζουν να περιθωριοποιούνται λόγω του ότι δεν υπάρχουν σωστές υποδομές, και δεν τα αναφέρει καμία κρατική εγκύκλιος παρά γίνονται μπαλάκι του συστήματος, το οποίο δεν τα έχει εντάξει ως οφείλει μαζί με αυτά του τυπικού προγράμματος, θέλουμε να θέσουμε τα εξής θέματα-ερωτήματα στο Υπουργείο Παιδείας:
Αντιμετωπίζουμε κατά περιοχές διαφορετικά προβλήματα ο καθένας μας, για τα ίδια θέματα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κοινή γραμμή στο εκπαιδευτικό σύστημα, που απαιτεί το υποχρεωτικό πλέον προνήπιο αλλά και το νήπιο σε παιδιά με αυτισμό.
Θα γνωρίζετε ότι το φάσμα είναι μεγάλο. Ως εκ τούτου, δεν είναι όλα τα παιδιά υποχρεωτικό να φοιτήσουν σε ειδικό σχολείο.
Λειτουργώντας με ελάχιστο προσωπικό τα ΚΕΣΥ κάθε περιοχής, δεν προλαβαίνουν να αξιολογήσουν περιπτώσεις παιδιών μικρής ηλικίας που ναι μεν μπορούν να φοιτήσουν σε τυπικό σχολείο όμως χρήζουν παράλληλης στήριξης ή ακόμα και παράλληλης φοίτησης με το προνήπιο-νήπιο σε συνεργασία με κάποια άλλη δομή.
Πολλοί δε από τους υπαλλήλους στα ΚΕΣΥ, μας παραπέμπουν να εγγράψουμε τα παιδιά μας στα ειδικά σχολεία δεδομένου ότι, δεν πρόκειται να βρεθούν στην ώρα τους ειδικοί παιδαγωγοί ώστε να ξεκινήσουν τα παιδιά με παράλληλη στήριξη στα τυπικά σχολεία από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
Οι γονείς δεν μπορούν να συνεννοηθούν με κανέναν διότι μεταξύ σας οι φορείς δεν έχετε καταλήξει σε μια σωστά δομημένη βάση για τις εκάστοτε ανάγκες των παιδιών μας.
Δεν μπορεί το ένα σχολικό πλαίσιο προνηπίου-νηπίου, να δέχεται παράλληλη φοίτηση με κάποια άλλη καταρτισμένη δομή, εφόσον έχει αναγνωρίσει την κατάσταση του παιδιού κι έχει κριθεί ότι το χρειάζεται, και κάποιο άλλο όχι.
Δεν μπορεί να υπάρχει έλλειψη προσωπικού ειδικών παιδαγωγών με αιτία, όχι την ύπαρξή τους αυτή καθαυτή, αλλά επειδή το κράτος αδυνατεί να βάλει στο πρόγραμμά του ένα τόσο φλέγον και σοβαρό θέμα όπως είναι αυτό της παιδείας των παιδιών αυτής της χώρας και να εντάξει επαρκή προσωπικό.
Δεν είναι δυνατόν τα παιδιά μας να χάνουν διδακτικές ώρες στα σχολεία επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς παιδαγωγοί ή θεραπευτές, με αποτέλεσμα όταν υπάρχουν αρρώστιες να μας παίρνουν τηλέφωνο να κρατήσουμε τα παιδιά μας σπίτι γιατί δεν υπάρχει προσωπικό.
Δεν είναι δυνατόν να μην μπορούν να έχουν σταθερότητα, σε παιδαγωγούς, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, συνοδούς, οδηγούς ή ακόμα και σχολικά οχήματα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς ως και τη λήξη αυτής.
Όλα αλλάζουν κατά το δοκούν, με αποτέλεσμα τη σύγχυση των παιδιών μας.
Δεν είναι δυνατόν να παραπληροφορούμαστε ως γονείς από τους αρμόδιους των σχολικών πλαισίων και στο τέλος να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την κάκιστη διαχείριση των ωρών που περνούν τα παιδιά μας στο σχολείο ή στην χειρότερη των περιπτώσεων να μην περνούν καν χρόνο στο σχολείο λόγω των ελλείψεων.
Ως εκ τούτου σας ενημερώνουμε ότι:
α) σε περίπτωση που τα παιδιά μας αναγκαστούν λόγω έλλειψης δημόσιας παρέμβασης στήριξης,
β) υποχρεώνοντάς μας να πληρώσουμε ιδιωτική παράλληλη στήριξη, σε μια δημόσια δομή,
γ) αν υπάρξει επιδείνωση της ψυχικής υγείας των παιδιών μας λόγο της υπερβολικής καθυστέρησης της αυτονόητης ένταξής τους στο σχολικό πλαίσιο και αποκλείοντάς τα από τη δημόσια παιδεία, ή ακόμα και την κατά το δοκούν της κάθε αρμόδιας διεύθυνσης παράνομη παράταση χρόνου προσαρμογής η οποία μεταφράζεται σε λιγότερη ώρα παραμονής του στο σχολείο,
δ) αν παραμένουν σπίτια τους επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς παιδαγωγοί ή ακατάλληλες συνθήκες μετακίνησης αυτών,
ε) με την υποχρεωτική ένταξη των παιδιών στο προνήπιο, τι γίνεται με τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2014 και το 2015 (που δεν είναι σε θέση να ενταχθούν) και αν έχουν δικαίωμα σε αναβολή φοίτησης στο προνήπιο και στο νήπιο;
επιπροσθέτως να σας ενημερώσουμε ότι,
Η στάση της Ελληνικής πολιτείας είτε μέσω του επισήμου κράτους, είτε μέσω των εκπροσώπων της εκπαίδευσης είτε και μέσω των Δήμων, έχει ως συνέπεια την άνιση και άδικη αντιμετώπισή των, επιπροσθέτως είναι προσβολή και κατάφορη παραβίαση της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων των παιδιών μας, όπως αυτές απορρέουν από την Εθνική νομοθεσία αλλά και από τον Χάρτη των θεμελιωδών δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ειδικότερα αποτελεί παράβαση των:
άρθρου 1,
άρθρου 3 παράγραφος 1,
άρθρου 4,
άρθρου 14 παράγραφος1,
άρθρου 15 παράγραφος 1,
άρθρο 21 παράγραφος 1,
άρθρου 24 παράγραφος 1 και 2,
άρθρο 33 παράγραφος 1,
άρθρο 34 παράγραφος 3.
Επιφυλασσόμενοι παντός νομίμων Δικαιωμάτων τόσο των δικών μας όσο και των παιδιών μας και επικαλούμενοι τις ανωτέρω αναφερόμενες διατάξεις και νόμους και κάθε σχετικό έτερο νόμο, αναμένουμε την απάντησή σας και λύση στα σαφή ερωτήματα-αιτήματά μας που σας καλούν σε συγκεκριμένες ενέργειες, πάντα επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμη ενέργεια προς κάθε κατεύθυνση.
Θα παρακαλούσαμε η απάντησή σας να είναι γραπτώς ως το τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Υγείας για τη διευθέτηση του θέματος.

1 σχόλιο:

  1. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, ήμουν παντρεμένος με τον σύζυγό μου για 5 χρόνια ζούσαμε ευτυχώς μαζί για αυτό το έτος και όχι μέχρι που ταξίδεψε στην Αυστρία για επαγγελματικό ταξίδι, συναντήθηκε με αυτό το κορίτσι και έκτοτε σκέφτηκε να με τηλεφωνήσει όταν ήταν στην Αυστρία. οπότε όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε από το ταξίδι με μια κυρία, είπε ότι δεν είχε αίσθημα για μένα και τα παιδιά μου πια, έτσι ώστε να μας κλώτσησαν έξω από το σπίτι. και τώρα μετακομίζει στην Αυστρία για να δει αυτή την άλλη γυναίκα. Γι 'αυτό τα παιδιά μου ήταν τώρα τόσο απογοητευμένα και απλά μένω με τη μαμά μου και δεν αντιμετωπίσαμε καλά γιατί η μητέρα μου παντρεύτηκε έναν άλλο άνδρα αφού πέθανε ο πατέρας μου, έτσι ώστε ο άνδρας παντρεύτηκε δεν είχε τη θεραπεία της καλά, εγώ και τα παιδιά μου ήταν τόσο μπερδευόμουν και έψαχνα για έναν τρόπο να βγάλω τον σύζυγό μου πίσω στο σπίτι λόγω της αγάπης που έχω για τον, έτσι μια μέρα που έβλεπα τον υπολογιστή μου έβλεπα μια μαρτυρία αυτού του Άνθρωπου που μιλάει είναι αυτός, πήρε είναι σύζυγος και του Εργαστείτε πίσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ονόματος γιατρών Drigbinovia, μοιράζοντας τις μαρτυρίες on-line ένα ως Άνδρας και αυτό με εντυπωσιάζει τόσο πολύ πιστεύω επίσης και τον δοκιμάζω. Αρχικά φοβόμουν, αλλά όταν σκέφτομαι τι θα κάνουν τα παιδιά μου και εγώ μέσω έτσι επικοινωνούσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του doctorigbinovia93@gmail.com και μου είπε να μείνω ήρεμος για μόλις τρεις μέρες όταν ο σύζυγός μου θα έρθει πίσω σε μένα και ήμουν συγκλονισμένος και το έκανα μια δοκιμή, παρακολουθώ προσεκτικά τις βήμα προς βήμα οδηγίες. Δύο μέρες μετά που ο Δρυββινόβια είπε ότι είχε τελειώσει το ξόρκι στο Ναό της Λύσης, όλοι μόνο από τον ίδιο, δεν έκανα τίποτα μόνο για να προμηθεύσω τα απαιτούμενα αντικείμενα. Τη νύχτα που μου τηλεφώνησε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος, μου ζήτησε συγγνώμη, μου μίλησε πολύ ευγενικά, ήταν πολύ λυπηρό για όλα όσα έκανε Για να με βλάψει κάλεσα Drigbinovia και είπε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί. έτσι έκανα την οικογένειά μου πίσω μετά από ένα μακρύ άγχος φρεναρίσματος από μια κακή κυρία έτσι με όλη αυτή τη βοήθεια από την Drigbinovia, θέλω όλοι εδώ για να με συναντήσετε με μεγάλη ευχαριστία στο Drigbinovia και θα συμβουλεύω επίσης σε οποιοδήποτε τέτοιο ή παρόμοια προβλήματα ή οποιοδήποτε είδος προβλημάτων θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον αριθμό του αριθμού +2348144480786 που είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα και τις αντιξοότητες στη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή