Παστέλι

Υλικά
500 γρ. σουσάμι
100 γρ. καρύδια (τριμμένα στο μούλτι)
300 γρ. μέλι και 200 γρ. ζάχαρη(καστανή)
στο μείγμα του σιροπιού 1/2 λεμόνι

Εκτέλεση
Βάζουμε στο φούρνο στους 280 βαθμούς για 15 λεπτά το σουσάμι με το καρύδι να καβουρντιστούν (εγώ τα έβαλα σε ταψί πάνω σε λαδόκολλα).


Μετά βάζουμε σε μία κατσαρόλα το μέλι και τη ζάχαρη να γίνει σιρόπι.


Μόλις γίνει, βάζετε μέσα και το περιεχόμενο του φούρνου.

Τ' ανακατεύετε να γίνουν ομοιόμορφα και το αδειάζεται σ' ένα μεγάλο φύλλο λαδόκολλας στον πάγκο της κουζίνας.


Το απλώνουμε και το πλάθουμε με μια ακόμα λαδόκολλα από πάνω.

Μόλις ανοίξει σαν παχύ φύλλο παίρνουμε ένα μαχαίρι και το κόβουμε σε κομμάτια ή σε σχέδια.



Ξανά βάζουμε τη λαδόκολλα από πάνω και το αφήνουμε κάνα 2ωρο να κρυώσει καλά.


Τέλος τα τυλίγουμε.Εγώ χρησιμοποίησα λαδόκολλα γιατί μου είχαν τελειώσει οι μεμβράνες που παίρνουμε από το ζαχαροπλαστείο...


 Και το τελευταίο της μαμάς ;-)


Καλή μας όρεξη.


Τη συνταγή την βρήκα στην ομάδα του facebook Μαμαδοδημιουργίες που έχω την τιμή να είμαι μέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου