Έγραψε η συγγραφέας Χρύσα Ζανεσή Αλεξάκη για τα Λευκά Όνειρα



Λευκά όνειρα, Ειρήνη Φραγκάκη

Αγαπημένη μου, ξεκίνησα να διαβάζω το βιβλίο σου. Από τις πρώτες σελίδες με συνάρπασε και στη συνέχεια κράτησε το ενδιαφέρον μου αμείωτο. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για να αφήσω τον αναγνώστη με το ερώτημα του γιατί, θα γράψω όμως αυτό που μου άγγιξε την ψυχή μέσα από τα γραφόμενα σου… «Παρ’ όλη την σύνεση και τη λογική που υποτίθεται ότι διαθέτουμε, κάποιες φορές οι πράξεις μοιάζουν να έχουν γίνει από θηρία, άγρια, μανιασμένα, έχοντας το ακαταλόγιστο, λες και λειτουργεί μια φύση ανεξάρτητη από αυτή που μας έδωσε ο θεός»… Φτάνοντας στο τέλος μου έμεινε μια έντονη πίκρα και ένα ερώτημα. Άραγε τα όνειρα ήταν λευκά; Ευχαριστώ Ειρήνη για τις ώρες που με ταξίδεψες, με προβλημάτισες, με εξόργισες,,,, Λευκά όνειρα!!! Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να διαβαστεί από άντρες και γυναίκες γιατί σίγουρα έχει να προσφέρει πολλά, να φωτίσει τον τρόπο με τον όποιο αγαπάμε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου