Κεραλοιφή και λιπ γκλος





Πρώτη μου απόπειρα να φτιάξω κεραλοιφή μιας και αυτές που είχαν φτιάξει η μανούλα κι η αδερφούλα μου απόκαμαν.
Να 'ναι καλά κι ο γαμπρούλης μου αφού το κερί ήταν μια ευγενική δική του χορηγία από τις μελισσούλες του.
Κι η αδερφούλα μου βεβαίως βεβαίως που χωρίς την δική της υπομονή και την  μεταλαμπάδευση της γνώσης της δεν θα είχα αυτό το αποτέλεσμα!!!

Πάμε λοιπόν στα υλικά μας:

30 γρ. κερί μέλισσας. Όσοι δεν έχουν κάποιον να τους το προμηθεύσει μπορούν να το αγοράσουν από το φαρμακείο.
120 γρ. χαμομηλόλαδο.
(Εγώ το έχω φτιάξει από την Άνοιξη που μου έφερε η πεθερούλα μου φρεσκομαζεμένο χαμομήλι. Το έπλυνα καλά, το έβαλα σε βάζο και το σκέπασα μέχρι να καλυφθεί εντελώς με ελαιόλαδο. Το άφησα, 5-6 μήνες για να αποφύγω την διαδικασία βρασίματος και να αφήσω τον χρόνο να βγάλει τα έλαια από το χαμόμηλο. Το σούρωσα καλά και το φυλάσσω σε βάζο, σε σκοτεινό μέρος.)
Αν δεν έχετε χαμομηλόλαδο, δεν χάλασε ο κόσμος. Βάζετε ελαιόλαδο, Παίρνετε από το φαρμακείο έλαιο χαμομηλιού και προσθέτετε στην παραπάνω δοσολογία  σταγόνες. Επίσης μπορείτε να βάλετε άλλο αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σας. Εγώ προτιμώ το χαμόμηλο για τις ιδιότητές του κι επειδή το χρησιμοποιώ ως επί το πλείστον στα μωρά μου.

Η διαδικασία παρασκευή είναι η εξής:
Αποφεύγουμε να λιώνουμε το κερί απευθείας στο σκεύος επάνω στη φωτιά. Προτιμάμε τη διαδικασία μπεν μαρί για ευνόητους λόγους :-)
Μόλις λιώσει το κερί μας τελείως και δεν έχει καθόλου κομματάκι, ρίχνουμε το χαμομηλόλαδο. Αν χρησιμοποιήσουμε ελαιόλαδο περιμένουμε λίγο να ζεσταθεί κι αυτό και προσθέτουμε 3-4 σταγόνες από το αιθέριο έλαιο της επιλογής μας.
Επίσης, συμβουλή της αδερφούλας μου, το κερί αντί να το κόψουμε σε κομμάτια και να το λιώσουμε, μπορούμε να το τρίψουμε στον τρίφτη, στο χοντρό μέρος (της ντομάτας) για να γίνει πιο αφράτη η κρέμα μας. Εγώ βαρέθηκα να πω την αλήθεια μου :-D

Το αφήνουμε να κρυώσει καλά. Παρατηρούμε ότι αρχίζει να πήζει και να αλλάζει χρώμα.
Με το ίδιο μείγμα έφτιαξα λιπ γκλος με κοραλί χρώμα από ένα ρουζ κι ένα λιπ γκλος άχρωμο. Για να γίνει πιο στέρεο το λιπ γκλος αν θέλουμε να το τοποθετήσουμε σε βάση παλιάς συσκευασίας που ανοιγοκλείνει, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε λίγο παραπάνω ποσότητα κεριού. Εγώ επειδή δεν το έκανα αυτό κι έχει την υφή της αλοιφής, το διατηρώ στο ψυγείο.

Καλή επιτυχία!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου