Κριτική για την πεταλούδα της νύχτας από την Άννα Λουράντου

Εχτές το βράδυ ξενύχτησα διαβάζοντας το βιβλίο σου... Δεν μπορούσα να το αφήσω απο τα χέρια μου αν δεν διάβαζα και την τελευταία του γραμμή....
Ειδική σε κριτικές βιβλίων ξέρεις οτι δεν είμαι. Έχω όμως έναν απλό, απλούστατο, πάναπλο τρόπο να αξιολογώ τα βιβλία... "Μου αρέσει ή δεν μου αρέσει" Η πεταλούδα σου λοιπόν μου άρεσε, με άγγιξε, σε ένα κεφάλαιο με έκανε να κλάψω... Σε κάθε σελίδα αναρωτιόμουν "μα είναι δυνατόν'??? Ξεδίπλωσες έναν κόσμο άγνωστο, αηδιαστικό και κατάφερες να με κάνεις να τον βλέπω μπροστά μου, να έχω την εικόνα του....
Σε μια συνέντευξη που είχαμε κάνει κάποτε στο ραδιόφωνο μου ειχες πει πως δεν νιώθεις συγγραφέας.... Ελπίζω να αναθεώρησες....
Συγχαρητήρια Ειρήνη Φραγκάκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου