Το ταξίδι....

Η ζωή κυλάει...αλλάζει...
Προχωράει χωρίς να σε ρωτήσει, χωρίς να ξέρεις αν θα συμφωνήσει με τις αλλαγές που θες να της κάνεις...εσύ απλά τις κάνεις...
Κι αν θες να ξεχάσεις ελπίζοντας ότι το παρελθόν θα εξανεμιστεί..τότε είσαι γελασμένος...
Η ζωή μου είναι όλα αυτά που έζησα από τη μέρα που γεννήθηκα...άσχημα κι όμορφα!
Αυτά που ο Θεός επέλεξε για μένα,αυτά που μου αναλογούσαν σαν ύπαρξη...
Κι αυτά κουβαλάω στη βαλίτσα μου!Μ' αυτά θα συνεχίσω να πορεύομαι και κάθε τόσο θα την συμπληρώνω.
Από αναμνήσεις,συναισθήματα,ανθρώπους...κι όνειρα...
Δεν μετανιώνω,δεν τα σκέφτομαι σαν να είναι μακριά.Είναι δίπλα μου,συντροφιά μου,παρέα μου..κι αυτοί θα είναι οι μόνοι αχώριστοι συνοδοιπόροι μου στο μικρό -μα και μεγάλο ταυτόχρονα- ταξίδι που λέγεται....ΖΩΗ!!!!

Ε.Φ. 10/08/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου